2012. március 27., kedd

Egy mester hangja





"Én most megértem és rájövök, hogy nem vagyok egyedül. Isteniség lakozik a zsebeimben, kérdésre várva. 

Az Univerzum ereje rendelkezésemre áll. Interdimenzionális eszközökkel rendelkezem, mely meg fogja tisztítani  a teret szeretetben, és mindenhol szeretetet árasztok. 

A körülöttem lévők tisztábban fognak látni, és szabad akaratukból biztonságos ösvényen fognak behajózni a kikötőbe. Velem együtt fognak túlélni, és részesei lesznek egy családnak, melyet segítek megteremteni kiegyensúlyozott fényemmel. 

Én vagyok a mester Világítótorony. 

Bárhová megyek, áldott leszek. Nincs szükségem túlélési ösztönre, mivel én a végső túlélést képviselem. 

Én vagyok a túlélés iskolapéldája...az emberiség egyik mestere vagyok. Fény vagyok. "

Kryon


Forrás: Kryon - Felleben a fátyol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése