2011. augusztus 23., kedd

Partnerkapcsolat az új energiában



A beteljesedés a mindenség hívó szava. Ez a vágy sokféleképpen kifejeződik a bolygón. A lélektársi kapcsolat iránti vágy minden szinten gyorsan, egyre nagyobb intenzitással emelkedik. Függetlenül a közelgő Kvantumugrástól, vagy a vágyunktól, hogy részt vegyünk az Univerzumban, ez egy olyan alapvető vágy, ami még mindig a legtöbbek tetteit mozgatja.  Miért annyira fontos számunkra ez a fajta egyesülés? Tudd, hogy kollektív szintem mi már egy újfajta kapcsolatba léptünk önmagunkkal, egymással és az Univerzummal! Azokban az időkben élünk, amikor a lélekcsoportok közti egyesülés folyamatban van a tudatszint ugrásra való felkészülésünk végső fázisában, ami már most is jelentkezik. Sokan kapnak hívást egy újfajta kommunikációra azokkal, akiket szeretnek, főleg a karma ezredfordulón történt elengedése óta. Ismerd fel, hogy a Partnerkapcsolat - nem pedig a hagyományos párkapcsolat hordozza a Kvantumugrás energiáját. A hagyományos kapcsolatok mostanában elbuknak és ez a folyamat tovább fog folytatódni az Anyagi Világ Tudatszintjéhez ragaszkodó energia részeként. 

Hagyományos kapcsolat = Én kapcsolatban Veled
Partneri kapcsolat = Mi 

A partneri kapcsolatot úgy kell elfogadnunk, mint új paradigmát a párok számára. Lehet, hogy elvét tekintve nem tűnik újnak számodra, de lépj túl az elmén és lépje be a Felemelkedés Tudatosság birodalmába. Ha tudatába kerülsz saját energetikai újrahangolódásodnak az univerzális áramlattal, akkor nagy az esélye annak, hogy már átéltél komoly párkapcsolati csődöt egy vagy több alkalommal. Párok, akik éveken keresztül tolerálták a másik önteltségét, most hirtelen szétválnak, mert az egyiküknél vagy akár mindkettőjüknél megjelenik a vágy,hogy összehangolódjanak a velük egyező rezgésszintű partnerrel. Sokan egyszerűen megtagadják a kapcsolatba lépést bárkivel is, tudván, hogy hiábavaló az olyan társsal való kommunikáció, aki energetikailag nincsen felsőbb összeköttetésben. 
Ezt a fajta kapcsolatot mágneses vonzerő jellemzi és talán egyfajta feloldódás-érzés. A Szent Szövetséget másrészről egyfajta kiegészülés jellemzi. Erre még nem volt példa korábban. tehát az érzelmek és a látásmódok különbözhetnek attól, amit valaha tapasztaltál. Az ezredforduló előtt gyakran amiatt a belső lelkesedés miatt szerettünk bele valakibe, mert megtaláltuk benne a karmikus beteljesülést. Az utóbbi években a karma elengedésével az emberek hívást éreznek arra, hogy megtalálják valós energetikai összehangolódásukat. Ezek a partnerkapcsolatok ugyanabból a lélekcsoportból származó embereket hozzák össze kölcsönös növekedésük és tudatosságuk újraegyesülése céljából. A szent szövetség révén, az én és te teljes mértékben összeolvadnak, és "Énte" lélekké válnak. Ez nem azt jelenti, hogy a te vagy én elveszne, inkább azt mutatja, nincsenek titkok vagy energetikai elfojtások. A szövetség teljes. A karmikus kötelezettségek elengedésével saját felelősségünk kinyilvánításának lehetősége - tudatos valóságteremtőként - most előttünk áll. Függetlenül attól, hogy ennek tudatában vagyunk-e, sejtszinten minden lény megtapasztalja a hívást eziránt a kiteljesedés iránt. 

"A dualitás világában minden a kapcsolat. 
Az egység világában minden a szeretet. "

Srí Ram Kaa - Kira Raa: 2012 van választásod

1 megjegyzés:

  1. Mi ketten

    Te vagy a szív, én a dobbanás
    Te az ébrenlét, én az alvás.
    Te vagy a kérdés, én a válasz,
    Te a biztonság, én a támasz.

    Te vagy a Nap, én a sugara,
    Te az ajándék, én a doboza.
    Te vagy a toll, én a tinta,
    Te a játszótér, én a hinta.

    Te a Naplemente, én a Napfelkelte,
    Te a csillag, én a fénye.
    Te vagy a kép, én a keret,
    Te a gömbölyű, én a kerek.

    Te vagy a hang, én a kotta,
    Te a hangszer, én a húrja.
    Te a végzet, én a sors,
    Te a só, én a bors.

    Te vagy a tenger, én a part,
    Te a kitartás, én az akarat.
    Te vagy a Szerelem, én az érzelem,
    Te a jobb, én a bal felem.

    VálaszTörlés