2011. augusztus 26., péntek

Felsőbbrendű Én



A felsőbbrendű én képes egységben, egység tudatként, mint androgün személyiség belépni a kettősség világába, azzal a feltétellel, hogy több részre szakad. A kettősség világában poláris erők vannak: pozitív és negatív, közöttük pedig a semleges, amelyet ebben az esetben a felsőbbrendű én képvisel. A felsőbbrendű én szeretné megtapasztalni magát az emberi tudat tükrében is, így emberi tudatot vesz fel.  A felsőbbrendű én gondoskodik a fényvilágokban lévő stabilitásról is. A kollektív erőitekkel együtt tartják stabilan a finomanyagi valóságsíkok materializációit. Erre azért van szükség, mert a felejtés, a felosztódás, a duális eseményekbe való belebonyolódás, valamint az ebből adódó félelmek és negatív gondolatok miatt ti nem tudnátok tartósan stabil világotokat megtartani. Ezért veletek együtt teremtünk meg egy békés helyet, ahol kipihenhetitek magatokat két inkarnáció között, és ahol alvás közben tartózkodhattok.
A felsőbbrendű én úgy gondoskodik rólatok, mint gyermekéről, de nem ír elő semmit, és nem mondja azt, hogy, hogy tedd ezt, vagy ne tedd azt! Ilyet soha nem enged meg magának! H a kérdezik, ad tanácsot. A felsőbbrendű én visszafogott, hagyja, hogy gyermeki azt csináljanak, ami nekik tetszik. De mindig szeretettel mellettük áll, bármi is történik. Neki tulajdonképpen mindegy, mit játszanak a gyermekei. Minden egy nagy, hatalmas játék, ezért nem tesznek soha megjegyzéseket. Inkább a gyerekek jönnek és kérdezik, hogy tud-e segíteni, vagy hogy ő hogyan csinálná ezt, hogyan döntene ebben a helyzetben? Ilyenkor válaszol a felsőbb én! Egy kivétel van a szabály alól: amikor a gyermekek eljutnak a mester évekbe, akkor egy vizsgához hasonló helyzet ideje érkezik el, és ebben a szakaszban a felsőbbrendű én nem támogathatja gyermekeit, mivel azoknak a saját erejükből kell elérniük a mesteri szintet. Ha ebben az időszakban tanácsot adna, kizárnák a játékból. A mester évek alatt szellemi testvéreitek támogatnak benneteket, ők segíthetnek és meg is teszik! Támogatást kérhettek máshonnan is, kérjétek a felemelkedett mesterek és az angyalok segítségét!

Ute Kretzscmar - 2012 a Föld felemelkedése az ötödik dimenzióba című könyve alapján

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése