2011. december 23., péntek

Köszönet


Kedves Olvasóim!

Ezúton szeretném megköszönni, hogy elmúlt fél évben ennyien ellátogattatok az oldalamra.
Amikor elkezdtem a sorsunk útját, még nem tudtam merre vezet, kikkel találkozom. ;) Ez az út a legjobbat és legszebbet adta nekem; sok - sok tapasztalást, tanulást, felismerést pusztán azzal, hogy az elmúlt években olvasottakat összerendeztem a fejemben, a lelkemben és az 
a oldalon.

Remélem, hogy Nektek is adott hasznosat, szépet, kedveset. Igyekeztem nagyon, és jövőre újult erővel még inkább erre fogok törekedni!

Az alábbi dallal szeretnék mindenkinek angyalian szép, áldott és békés Karácsonyt kívánni!
Megszületik a Fény, engedjétek be az életetekbe és figyeljetek angyalaitok jeleire!

Kívánok "angyalnak házat, embernek szárnyat"!

Sok szeretettel és fénnyel!
Kata


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése