2013. július 26., péntek

Néha az élet más ösvényre juttat el benneteket




Robbyne, Fehér Farkas

Sződd a hálót!

Fehér Farkas utazásai


Amikor ragaszkodtok valamihez, vagy valakihez, amit / akit szükséges elengednetek, amikor teljesen megadjátok magatokat, elkezdtek egy másik ösvényre elmozdulni, egy új álomhoz. A változás csupán akkor történik meg, amikor végül kifogytok a kifogásokból. Tegyétek meg az első lépést!

Egy nap megértitek majd, miért nem elégedtetek meg azzal, amiről úgy gondoltátok, megérdemlitek. 20-val a Merkúr egyenesen halad, vizsgáljátok meg, mire van szükségetek elengedni, milyen mintákat kell megváltoztatni, milyen terheket kell leráznotok [levetkőznötök / levedlenetek], és milyen káprázatok / áltatások [illúziók] voltak történetetek részei. Amint egy bolygó egyenesen halad, számos héten keresztül érezzük annak a hatását, amit árnyékként ismerünk. Miután a bolygó mindent felhozott a tudat / tudatosság szintjére, amire szükségünk van tudni, most sok hetünk van, melyben megtesszük a szükséges cselekedeteket, vagy válaszokat az ihletett gondolatokra és üzenetekre [válaszul], melyeket a lélek küldött nekünk. Ez az az idő, amikor munkánk valóban elkezdődik.

Ott állva, ahol ma ÉN VAGYOK: sok elhullajtott könny, sok álmatlan éjszaka áll mögöttem az elmúlt évek elteltével, illetve később a sok szívfájdalom [bánat], melyeken életem okán eltöprengek ebben a pillanatban, mind... mind olyan tökéletes érzést kelt bennem. Most értem, szívem miért tört darabokra, amikor a kapcsolatok nem működtek, és ez azért volt, hogy megnyissam szívem férjem megtalálásához, akiért minden nap hálás vagyok. (Néhanap semmi mást nem látunk egymás szemében, csupán azt, hogy senki sincs, ki megértene és támogatna engem úgy, ahogyan ő, különösen akkor, amikor PMS-ben [planetáris mozgás szindrómában] szenvedek, a Merkúr retrográd folytán.) Itt állva értem, hogy életemben a veszteségeket hogyan pótolták olyan dolgok, melyeket sosem gondoltam lehetségesnek. Értem, amikor fiatalabb voltam, miért nem kaptam meg azt a tökéletes munkát, melyről úgy gondoltam, boldoggá tenne. Ma, amikor életemről elmélkedem, oly hálás VAGYOK ÉN, hogy nem kaptam meg. Lévén, hogy kértek, adjak fel mindent, amiről úgy gondoltam, azzá kell válnom, aki ma ÉN VAGYOK, mely elvezetett engem egy élethez, mely kalandokban és a szabadság érzésében gazdag, amelyről sosem tudtam, hogy megtapasztalhatom.

Azzal, hogy a Merkúr egyenesen halad, eltöprengtem azokon a hibákon, melyeket a múltban követtem el, azokon a választásokon, melyeket választottam, és boldogtalanságot okozott életemben, viszont a bölcsességen / bölcseleteken is, melyeket utam minden részéből nyertem. Ott állva, ahol ma ÉN VAGYOK: valamit másképpen tettem volna? – kérdeztem magamtól. Nem, minden leckére, minden szívfájdalomra, minden darabokra tört álmomra szükségem volt, hogy egy más ösvényre taszítson azért, hogy meg tudjam köszönni az Istennek és az Istennőnek, hogy nem adta meg azt, amiről úgy gondoltam, megérdemlem, amivel hajlandó lettem volna beérni, hiszen sokkal többet érdemeltem meg.

Nem számít, hogy életed a jelen pillanatban milyennek érződik, tartsatok ki, lélegezzétek be az új nap lényegét [esszenciáját], hozzátok meg azokat a változásokat, melyeket szükséges, és soha ne elégedjetek meg azzal, amiről úgy gondoljátok, megérdemlitek. Ez a Merkúr retrográd szépsége. Ha az élet egy másik ösvényre taszít benneteket, mint amiről azt gondoltátok, akarjátok, bízzatok a Világegyetemben, hogy álmaitokon túl lök titeket. Ahogy a Merkúr egyenesen halad, megünnepeljük a teliholdat két nappal később 22-én. A befejezés egy ideje, egy idő, hogy lelketek történelmének utolsó oldalát olvassátok el, és egy új fejezetet kezdjetek el.

Egy tökéletes éjjel értékes energiátok szétnyitásához / eloldozásához bármilyen személytől, vagy helyzettől, mely nincs összhangban veletek. Ahhoz, hogy segítsen benneteket ebben a folyamatban, választhatjátok a SZÉTNYITÓ /FELOLDOZÓ SZERTARTÁST, melyet a következőkben listázok.

[A fordító megjegyzése: Ismételten elnézést kérek a késedelmes fordításért. Mivel a telihold már elmúlt, ezért a szertartás leiratának fordítása véleményem szerint okafogyottá vált. Ha valaki mégis érdeklődik a részletek iránt, kérem vegye fel velem a kapcsolatot az univerzumi.tudatossag [ kukac ] gmail.com e-mail címen.]

Fényetek ragyogjon fényesen a szeretet kifejezéseként!

Szeretet és szivárványok: Robbyne



Ha szeretnél csatlakozni a „Sződd a Hálót” programjához, és meg szeretnéd kapni az elkövetkező eseményekről a friss információt, kérlek, vedd fel a kapcsolatot Robbyne-nal awww.whitewolfjourneys.com honlapon.


Copyright © 2013 Robbyne. All Rights Reserved [Minden jog fenntartva!]
Copyright – Minden jog fenntartva! Lemásolhatjátok és terjeszthetitek ezt az anyagot, feltéve, hogy nem változtatjátok meg semmilyen módon, kereskedelmi / jövedelemszerzési célokra nem használjátok fel a szerző írásos engedélye nélkül, a tartalom teljes marad, és tartalmazza ezt a szerzői jogi közlést. © Robbyne http://www.whitewolfjourneys.com/


Translated by / magyar nyelvű fordítás: Clarissa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése