2011. június 8., szerda

Atlantiszi számmisztika


A számmisztikai módszerek közül a legmélyebb, legátfogóbb elemzés lehetőségét adja meg az atlantiszi képlet, hiszen a test-lélek-szellem szemszögéből térképezi fel a személyiségünket. A módszer kidolgozója Fritz Guggisberg felismerte, hogy a vízöntő korszakában nem elegendő csak a tudatban megtalálható személyiségvonások elemzése, hanem a mélyen lévő, rejtett vagy blokkolt képességeket is fel kell ismernünk.

A személyiség (a fizikai, érzelmi és mentális test) az a "hordozóeszköz", amelynek segítségével a lélek az reális világgal érintkezni tud. Amint a lélek uralni képes ezt az "eszközt" a személyiség által felhalmozott tapasztalatokkal - különböző leckék és kihívások által - többé nem születik le az anyagi világba.

A számok segítségével a tudatunk mélyén kódolt információkat ismerünk meg, amelyek cselekedeteinket, ezáltal sorsunkat irányítják. Az összefüggések megértése segít lényegi feladataink felismerésében, problémás élethelyzeteink megoldásába. A számok kölcsönhatása az élettapasztalatok árnyalatit, keveredését mutatja meg. Az atlantiszi számmisztika legnagyobb értéke, hogy a test-lélek-szellem ábrák segítségével egy térképet kapunk a személyiségünkről és végül tanulás, felsőbb vezettetés és a lélekre való ráhangolódás által megértjük tudattalan motivációnkat és elsajátíthatjuk a megoldás módját.

A születési dátumból készített elemzés segítséget nyújt:

  • az önismeretben
  • életfeladataink megismerésében
  • a személyes év feladatainak, energetikájának megismerésében
  • egészségügyi problémák üzenetének megfejtésében 
  • párkapcsolati problémák megértésében


Visszajelzések:


"Az önmegismerés útján járva az atlantiszti számmisztika fontos állomás volt számomra. Az elemzés segítségével jobban megértettem önmagam, hogy mit miért teszek, miért jönnek elő újra és újra bizonyos hajtóerők az életemben és ami a legfontosabb, hogy hogyan segíthetek magamnak olyan problémák megoldásában, amelyek eddig nehézséget okoztak. Jobban megismertem azt, aki valójában vagyok. És minél mélyebb a megismerés, annál mélyebb az együttérzés és a szeretet is." (Linda, 30)


"Az élethelyzetem elég macerás, át kell értékelnem magam és az eddig megtett utam, mit értem el a céljaimból, mit nem, és ezeknek mi az oka. Sok mindenre rájön az ember magától is, és látja, ha nem is az útja következő részét, de legalább az alternatívákat. Nekem az elemzés az ok-okozati viszonyok megértésében segített. Kicsit jobban tudatosultak dolgok magammal kapcsolatban: mik az adottságaim, mire kell használnom, miért pont ezeket. Látszik a feladat is, és ezekhez a kezemben vannak az eszközök. Mindez nekem is „derengett” már, de így, összefoglalva sokat tisztult a kép. Segített megerősíteni, hogy a régi céljaim közül melyeken kell még dolgoznom, és újakat is ki tudtam tűzni, elmúlt dolgokból pedig tudom, mi az, aminek a lezárásán dolgoznom kell. Valóban, egyfajta megerősítés volt, hogy merre kell mennem. Most, hogy megvannak az új célok, nem vagyok olyan zavarban saját magammal kapcsolatban. Hosszú menet lesz, de a célt tudom, és hogy közben mi történik – hát, az még kiderül. Olyasmi, mintha utaznék kocsival egy távoli helyre éjjel – tudom, hova megyek, de a fényszóró csak a következő 80 métert világítja be. Tudom, hogy oda fogok érni, ahova mennem kell. Az elemzés főleg ebben segített, hogy ne akarjam az egész utat egyszerre belátni, mert egyrészt lehetetlen, másrészt biztos jön olyan dolog, amire nem számítottam, harmadrészt, abban akkor mi az izgalmas? Viszont élvezem az utazást."(Zsuzsa, 32)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése