2012. augusztus 31., péntek

08.28-09.08.Sárga Ember Hullámvarázs



A Hullámvarázs jelmondata:„Nyitott kehely vagyok. Én vagyok a világegyetem bőségének örömteli megnyilvánulása.”

Sárga Ember EB [eb]

A szabad akarat ereje Bölcsesség – megélni Tűz Dél



Árnyékoldal:A bőség beteljesedésének és a nem hajlandóság témái, az intellektus alá- ill. felülértékelése, ítélkezés, kritizálás, állandó elégedetlenség, makacs önfejűség



Fényoldal: Teremtőerő, a forrást az anyagban fejezi ki, bőség, aratás, kehely, gyorsítás, mély bölcsesség, az én-szuverenitás kiteljesedése, táguló tudatosság, nyitott üresség, rezonancia, együttrezgés, összehangolódás



A vihar kisöpörte a nem odavaló dolgokat, most rajtunk a sor, hogy megteremtsük szabad akaratunk erejével azt, amire fogékonyak vagyunk, ami hiányzik életünkből.

Használd Eb seprűjét és seperd tisztára a napodat a múlt tapasztalataitól, a kis én akadályaitól.

Eb színe a bronz búzamező árnyalata, az univerzális mezők nap érlelte termése, mely növekszik és beteljesedik

Köve a kalcittal szórt kvarc, császártopáz, sagenit, kriszpit.



Eb arra kér, hogy köss barátságot az elmével, öleld magadhoz nagyszerűségét, és azt a képességét, hogy segít neked teljes mértékben megvalósult emberi lénnyé válni. Nyisd ki kelyhedet, fogadd be az ég ajándékait.

Ez a pecsét, teremtő erő. Az anyagban való kifejezés, a manifesztáció ideje ez a tizenhárom nap.



By Maja Orákulum



Böjtös- Tölgyfa Mária

http://majanaptar.csillagmag.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése