2011. június 30., csütörtök

Angyali számok








Az angyalok arra emlékeztetnek bennünket, hogy mindannyian alkimisták vagyunk, és e mágiával képessé válunk álmaink megvalósítására. A szent számokból fakadó útmutatások kétségbevonhatatlan gyógyulásokat indítottak meg Doreen Virtue klienseiben. Az Angyali számok megírásának célja az volt, hogy az Angyali számokon keresztül még több ember figyeljen föl a mennyei üzenetek fontosságára, amelyek új lehetőségekre mutatnak rá, tanítanak, és minden körülmények között tanáccsal szolgálnak. 

         CSUKD BE A SZEMED ÉS FIGYELMEDET FORDÍTSD BEFELÉ.  KÉRD MEG ANGYALODAT, ISTENI ÉNEDET VAGY SZELLEMI VEZETŐDET,  KÜLDJENEK EGY SZÁMOT 1-50 KÖZÖTT.  (EGYSZERRE AKÁR TÖBB SZÁM IS MEGJELENHET.)

MOST NÉZD MEG AZ ÜZENETET:


1: A kettes számrendszerhez tartozik. Minden szám osztható eggyel. Mindannyian egyek vagyunk, mivel gondolat egyesít bennünket. Figyeld a gondolataidat, és a vágyaidra összpontosíts, ne a félelmeidre!

2: Higgy és légy bátor! Imáid teljesülőben vannak, még ha ezt egyelőre nem érzékeled is.

3: A felemelkedett mesterek (mint Jézus) a közeledben vannak. Válaszolnak a könyörgéseidre, és segíteni akarnak neked.

4: Az angyalok veled vannak. Fordulj hozzájuk segítségért, irányításért, szeretetért és biztonságérzetért.

5: Ez a szám a változással, az átalakulással, a transzmutációval és az alkímiai folyamatokkal van összefüggésben. Valami megváltozik az életedben, vagy érlelődik a változás - az előnyödre.

6: A 6-os szám a földi javakkal, az anyagi kérdésekkel, a tapintható dolgokkal, az e világi ügyekkel kapcsolatos. Találd meg az egyensúlyt az anyagiakra vonatkozó aggodalmaid, elgondolásaid és a spirituális hitvallásod között.

7: Jó úton vagy. Csak így tovább!

8: Közeleg az anyagiakban való bővelkedés ideje.

9: Isteni életterved azt foglalja magában, hogy képességeid, szenvedélyeid és érdeklődésed által szolgáld a világot.

10: Isteni irányításban részesülsz gondolatok, sugallatok, ráeszmélések és claircognizance révén, mely utóbbi azt jelenti, hogy tudomásod van dolgokról, anélkül hogy tudnád, honnan érkezett ez a tudomás. Ha üzenetet kapsz, állj hozzá pozitívan.

11: Fordíts figyelmet a vissza-visszatérő gondolataidra, ötleteidre, hisz azok válaszok az imáidra. Ez a szám a feltűnően kreatív személyeknek azt jelzi, hogy hagyjanak fel káros szenvedélyeikkel.

12: Higgy benne, hogy a Lélek a visszatérő gondolatok, ötletek közvetítésével beszél hozzád. A ráeszméléseid vezetnek, és javítani akarnak valamit az életeden vagy másokén. Engedd, hogy belső megerősítéseid irányítsanak utadon!

13: A felemelkedett mesterek arra kérnek, hogy maradj bizakodó, és adj át nekik minden félelmet vagy kételyt - ők majd meggyógyítják, átalakítják őket. Ez a szám a 13 holdciklusra, vagyis a szent nőiségre, az istennőre és az intuitív oldalra utal.

14: Az angyalok segítenek pozitív gondolataid, meggyőződéseid és elképzeléseid megvalósításában.

15: Módosítsd és emeld magasabb szintre a gondolataidat! Az ima és a belső megerősítések segítségével kiragadhatod érzéseidet és gondolataidat a negativitásból.

16: A saját gondolataid teremtik meg a saját valóságodat. Ha az anyagiakkal kapcsolatban csak pozitív gondolataid és elvárásaid vannak, minden szükségleted kielégítést nyer.

17: Gondolataid a megfelelő úton haladnak. Terveidet illetően jó okod van bizakodni. Ez az erőteljes és szent szám a Szentháromságot és a piramisokat képviseli.

18: Dédelgesd a jólét és a bőség gondolatát, és a megvalósulásuk nem fog késlekedni. Már itt is van!

19: Koncentráld elmédet a magad és a többiek megsegítésére, hogy egészségesebben és békességben éljetek. Maradj bizakodó isteni küldetésedben!

20: A Teremtő hitet kér tőled. Ha úgy tűnik, hogy az imáid és cselekedeteid nem hoznak azonnal eredményt, te csak bízz benne, hogy csodálatos gyümölcsöket teremnek majd.

21: Maradj meg a hitedben, és légy bizalommal teli! Engedd, hogy a megerősítéseid támogassanak!

22: Mély hitedből csodák teremnek, és kápráztató új lehetőségek. Maradj meg hitedben!

23: A felemelkedett mesterek segítenek hited megtartásában. Most is veled vannak, készen állnak a segítségre, ha hozzájuk folyamodsz.

24: Az angyalok segítenek hited megtartásában, és bátorságot adnak. Azt szeretnék, ha tudnád, hogy most is veled vannak. Higgy az angyalaidban, higgy abban, hogy vágynak rá és hatalmukban áll segíteni neked.

25: Higgy benne, hogy életed mindig a legjobbra fordul. Te és szeretteid biztonságban vannak, védettek a változások közepette.

26: Hidd el, hogy földi szükségleteid kielégítést nyernek - most és az elkövetkezőkben is. Az anyagiakra vonatkozó aggodalmaid add át a Léleknek, és kövesd az isteni útmutatást, amely cselekvésre ösztönöz.

27: Folytasd az utad bizalommal telve. Azt teszed, amit tenned kell, így hát csak folytasd a jó munkát.

28: Bízz az univerzum bőkezűségében. Ha kitartasz, a jólét valósággá válik számodra.

29: Bízz magadban és isteni élettervedben. Arra vagy kijelölve és felkészülve, hogy másokon segíts!

30: Isten és a felemelkedett mesterek azért vannak itt, hogy segítsenek neked. Fordulj hozzájuk segítségért, és ők békét hoznak a szeretteid és a te életedbe, és mindenben segítenek életutadon.

31: A felemelkedett mesterek segítenek a szeretet és a béke magasztos szintjére emelni gondolataidat.

32: Higgy a felemelkedett mesterek és a közted meglévő kapcsolatban. Minél gyakrabban fordulsz feléjük, annál jobban megerősödik a hited ebben a kapcsolatban.

33: Sok felemelkedett mester vesz körül, és minden módon a segítségedre van. Azért jöttek, hogy küldetésedben támogassanak, és hogy imáidra válaszoljanak. Hangolódj rájuk, és kérdezz tőlük, amit csak akarsz.

34: A felemelkedett mesterek és az angyalok itt vannak veled. Beszélj nekik gyakran az érzéseidről és a gondolataidról. Halld meg a feleleteiket, melyek visszatérő benyomások, jelek és belső sugallatok formájában érkeznek hozzád.

35: A felemelkedett mesterek arra kérnek, hogy tégy lépéseket spirituális éberséged és erőd növeléséért. Lépj szövetségbe ezekkel a szeretettel és hatalommal teli mesterekkel, hogy meggyógyíthasd életed azon részeit, melyek most még nem téged és nem a Fényt szolgálják.

36: A felemelkedett mesterek az anyagi szinten is segíteni akarják az életedet, a szeretteid és a te küldetésedhez is támogatást adnak. A felemelkedett mesterek arra kérnek, összpontosítsd figyelmedet a Lélekre, és ne a haszontalan anyagi világra.

37: A felemelkedett mesterek isteni sugallata helyes nyomra vezet. A meditációid során és az imáidban fordulj hozzájuk tanácsért, válaszért és megerősítésért. A felemelkedett mesterek örömmel tartanak veled azon az úton, melyet választottál, készen arra, hogy segítsenek.

38: Az anyagi jólét közeleg. A felemelkedett mesterek azt szeretnék, ha nem nyugtalankodnál többé a pénzügyeid miatt. Figyeld és kövesd a visszatérő gondolatok, megérzések, szavak és képek formájában érkező üzeneteket, melyeket ők küldenek neked.

39: A felemelkedett mesterek ezt mondják: "Gyerünk dolgozni, Fénymunkás!" A küldetésed nagyon fontos, épp ezért szeretnének segíteni benne. Ne halogasd az életterveddel kapcsolatos fontos feladatok beteljesítését.

40: Isten és az angyalok azt akarják, hogy tudd, veled vannak minden lépésednél. Fogd meg e szerető kezeket, és engedd, hogy segítsenek!

41: Az angyalok ezt mondják: "Ügyelj a gondolataidra, a szeretetre és a sikerre összpontosíts. Csak ezen a módon telik meg az életed szeretettel és sikerrel." Az angyalok segítségével a pozitív gondolkodás elérhető, csak feléjük kell fordulnod.

42: Az angyalaid arra kérnek, továbbra is higgy benne, hogy imáid meghallgatásra lelnek, és nem maradnak válasz nélkül. Ha úgy érzed, szükséges, kérd meg őket, hogy növeljék hitedet.

43: Az angyalok és a felemelkedett mesterek veled vannak, támogatnak és szeretnek téged. Szólj hozzájuk magadban, beszélj nekik a reményeidről, az álmaidról és a félelmeidről, és kérd, hogy segítsenek. Mindig megjelennek, mihelyt megidézed őket.

44: Sok angyal vesz most körül. Kérhetsz tőlük bármit, ami békét hoz a szeretteid és a te életedbe. Ne te mondd meg, miként alakítsanak ki egy helyzetet, csak kérd tőlük, hogy tegyék meg. A Teremtő végtelen bölcsessége vezetni fog (az angyalok segítségével), és meghozza a csodálatosan ötletes megoldást.

45: Az angyalok arra kérnek, hogy feltétlenül és késlekedés nélkül változtass az életeden. Pontosan tudod, mit kell megváltoztatnod. Kérj segítséget az angyaloktól, hogy legyen elég erőd véghezvinni mindezt, és tudd, hogy eme változások jótékony hatással lesznek mindenkire.

46: Az angyalok az anyagi szükségleteid területén is segíteni akarnak, ha azok kapcsolatban vannak a küldetéseddel és a szeretteiddel. Bármilyen apró vagy nagy ügyben segítenek, amely békét és szeretetet hozhat az életedbe. Csak fordulj hozzájuk segítségért.

47: Az angyalok azt üzenik, hogy jó munkát végzel, és a jó úton jársz. Azt szeretnék, ha tudnád, hogy ők minden lépésednél veled vannak, és még többet is segítenek neked, ha valamilyen különleges segítségre van szükséged.

48: A "Bőség Angyalai" veled vannak. Tudd, hogy kifogyhatatlanok a készleteik, és a szükség csupán illúzió. Már most több pénz áll a házhoz, így aztán kár aggodalmaskodni az anyagi helyzeted miatt.

49: Az angyalok arra kérnek, vágj bele isteni küldetésedbe halogatás nélkül. Itt az ideje, hogy felhagyj minden haszontalan tevékenységgel. Írd át a határidőnaplódat úgy, hogy most már az igazi munkádat végezhesd.

50: Isten és a szellemvilág arra biztatnak, hogy változtass. Biztosítanak afelől, hogy neked és szeretteidnek csak kiegyensúlyozottságot hoz majd az átalakulás, és bármi történjék is, támogatni fognak. Vágj bele, és Isten segítsen a változás ideje alatt.



(Doreen Virtue.: Angyali számok könyve) 

2011. június 22., szerda

A tizenkét ikertulajdonság 4.



A nagy mű munkásaként egyetlen emberhez sem kötődhetsz. Ismerd fel minden emberben az isteni, a földi és a pokoli vonásokat. Ne az egyént szeresd, hanem a benne lakozó isteni lényeget, tűrd el a földi, és kerüld el a pokoli megnyilvánulásokat. 


Ha feladatod megköveteli, habozás nélkül kell otthagynod akár a legszeretettebb személyt is, mivel mindig szem előtt kell tartanod, hogy ami szeretetre méltó benne, az az Isten, nem az egyéniség. Az egyéniség csupán Isten egyik megnyilatkozási eszköze. 


Ugyanazokat a megnyilatkozásokat másokban is megtalálhatod és szeretheted. Mindenkiben szeresd Istent, és akkor senkihez nem fogsz kötődni. A "kötődés hiánya" azonban soha nem változhat át az embertársaid iránti szeretet teljes hiányává. Azok iránt azonban, akikben felismered Isten kinyilatkoztatásait, életre-halálra szóló hűséggel tartozol. Mesteredet és a nagy műben résztvevő munkatársaidat azért szereted, mert felismerted bennük Istent. Rajtuk keresztül Istenhez vagy hű, mivel egyéniségüket Isten eszközeként szereted. A mestered és a munkatársaid iránti tisztelet és hűség így soha nem válik az egyéniség imádatává, valamiféle "személyi kultusszá".



A "figyelem középpontjába kerülés" soha nem ébresztheti fel benned a hiúság ördögét, soha nem fajulhat magamutogatássá, az isteni adottságaiddal való feltűnéskeltéssé. Ha emberek tömegei ünnepelnek lelkesen, állandóan tudatában kell lenned annak, hogy az embereket nem a - csupán üres buroknak tekinthető - személyed, hanem Isten ragadtatja el, aki a te földi porhüvelyed által nyilvánul meg. 


Ha a "figyelem középpontjába kerülés" művészetének gyakorlása közben nem szolgáltatod ki magad a hiúság ördögének, akkor a legkevésbé sem fog zavarni, ha más feladatok ellátása érdekében újra a jelentéktelenség homályába húzódsz vissza. Ebben az esetben nem mutathatod ki képességeidet, hanem a feltűnés és a kiemelkedés vágya nélkül, észrevétlenül el kell vegyülnöd a tömegben. Ez a szerény "háttérbe húzódás" azonban soha nem vezethet képességeid alábecsüléséhez vagy az önmegsemmisítéshez, Emberi méltóságodat mindig szívedben kell hordoznod.

Semmi nem rendítheti meg meggyőződésedet, hogy a halál egyáltalán nem létezik. Amikor tested elhasználódik, Önvalód leveti magáról. Az Önvaló azonban az életfa egyik ág, maga az élet, és az élet múlhatatlan. Ha tudatodban az élettel azonosulsz, akkor a haláltól sem fogsz visszariadni. A halál megvetése azonban soha nem fajulhat az élet lekicsinylésévé, vagyis életmegvetéssé. Az életet mindenek fölött kell becsülnöd. Az élet maga Isten. Mindenben, ami csak él, az örök létezés nyilvánul meg. Soha nem teheted ki magad értelmetlenül életveszélynek. Becsüld a testedben lakozó életet is, éld életedet örömmel.

Utoljára marad a legnehezebb próbatétel: a "szeretet" és a "kegyetlen szeretet", vagyis a közöny próbája. Ez az utolsó tulajdonságpár itt a Földön elválaszthatatlan egységet képez. Bármikor nyilvánítod ki a pár bármelyik tagját, a másik akaratlanul is szintén kifejezésre jut. Személyes hozzáállásodat, személyes hajlamaidat és érzéseidet teljesen fel kell adnod: úgy kell tudnod szeretni, ahogy maga Isten szeret. Mindent kell szeretned, különbségtevés nélkül.


Mindennel az örök létezés egységének kötelékében kell szeretned. Ahogy a nap is minden különbségtevés nélkül ragyog a szépre és a csúnyára, a jóra és a gonoszra, az igazra és a hamisra - mindegyiket egyformán szereti - neked is úgy kell a szépet és a csúnyát, a jót és a gonoszat, az igazat és a hamisat teljes közömbösséggel, egyformán szeretni. 


Meg kell értened, hogy a szép nem létezhetne a csúnya nélkül, a jó sem gonosz nélkül, az igaz sem a hamis nélkül. Fel kell ismerned, hogy a szép és a csúnya, a jó és a gonosz, az igaz és a hamis egyaránt a kimondhatatlan egymást kiegészítő tükörképei. Ezt a kimondhatatlant Istennek nevezzük. Az összes élőlényre ugyanazt a szeretetet sugárzod, akkor ebbe a szeretetbe már semmiképpen nem fog személyes vonzalom vegyülni. Mindent a nagy egész nézőpontjából fogsz szemlélni, és ha az általános szempont az egyéni szemponttal ütközésbe kerül, habozás nélkül az egész szempontját fogod képviselni, és az egyén érdekein kíméletlenül átlépsz. Ennek azonban mindig az egyetemes, isteni szeretetben kell gyökereznie, soha nem származhat személyes ellenszenvből. S


zemélytelenné vált szeretetedet azonban olyan esetekben is ki kell nyilvánítanod embertársaiddal szemben, amikor lelkük csak földi boldogságuk ellenében menthető meg, legyen szó akár hozzád legközelebb álló egyénekről. Inkább szenvedjen valaki anyagi vagy testi károkat, mintsem lelke elvesszen. Mindenképpen a lélek megsegítésére kell törekedned. Ahogy Isten sem avatkozik be az emberek ügyeibe, hanem teljes döntési szabadságot biztosít nekik, te sem foszthatod meg embertársaidat szabad akaratuktól, és soha nem kényszerítheted őket erőszakkal semmire. Segítőkészségednek a lelki épülésre és nem a földi vagy a testi előnyökre kell irányulnia. Ez az isteni közömbös szeretet azonban soha nem változhat át "szeretetnélküliséggé", soha nem szabad bárkitől is "ellenszenv" miatt megtagadnod a segítséget, ha a földi módszerekkel megmentheted. 


Ezek a legnehezebb próbatételek, ugyanis személyes érzelmeidet kell feladnod és kikapcsolnod. Csak ha már teljes mértékben elsajátítottad a felsorolt tizenegy tulajdonságot, akkor ismerheted föl Isten hangját olyan tisztán, hogy bizonyossággal érezd, mit kel és mit nem szabad a legnehezebb esetekben igazi szeretetből megtenned! Azután azonban már nem hibázhatsz, mert maga leszel a megtestesült szeretet. A szeretet pedig csak szeretetből képes cselekedni. 


Semmi mást nem kell tenned, csak Önvalódat kell kisugároznod, azzal kell azonosnak lenned, és egész mindenség a te melegségedből, fényedből és erődből meríthet. Akkor te magad is istenné válsz, a tudatod magával Istennel válik azonossá! A jó és a rossz tudásának fájából, vagyis a halálfa birodalmából, ahol minden szakadásként jelentkezik, az életfa, az isteni egység országába jutsz vissza. Újra az életfa gyümölcseiből eszel, és ezeket a gyümölcsöket a téged követőknek is felajánlod, hogy mindenki visszatérhessen a múlhatatlan, örök élet egységébe, az örök létezésbe - Istenbe.


Elisabeth Haich: Beavatás

2011. június 21., kedd

A tizenkét ikertulajdonság 3.



A nagy mű egyik munkásaként villámgyors döntésekre kell képesnek lenned. Meg kell tanulnod, hogyan választhatod ki habozás nélkül a sok lehetőség legjobbikát. Bekövetkezhetnek olyan helyzetek, amikor pillanatnyi késés egy egyszeri, megismételhetetlen lehetőség elhalasztását jelenti. Ha minden figyelmedet összpontosítod, megőrzöd az idő bármilyen fogalma fölött álló lélekjelenlétedet, és azonnal tudsz cselekedni, akkor Isten akaratát hajtod végre és ebben az esetben a villámgyors döntés isteni tett. 


Ha valaki azonban lélekjelenlét és megfontoltság nélkül cselekszik azonnal, és így nem tudja megőrizni a koncentrációt, akkor az isteni "villámgyors döntés" sátáni "megfontolatlan sietséggé" válik. Magadévá kell tenned tehát az isteni "megfontoltságot". Cselekvés előtt meg kell zaboláznod vérmérsékletedet, és sok türelemmel ki kell várnod, amíg a döntés megérik benned. Isten akaratának felismeréséhez gyakran várakoznod kell, mielőtt a helyes választást megleled. Ez azt jelenti, hogy "megfontoltan" kell dolgoznod. 


Ha azonban az ember a végtelenségig nyújtja a döntéshozatalt, soha nem szánja el magát a cselekvésre, akkor az isteni "megfontoltságot" a sátáni, habozó "határozatlansággá" változtatja. A nagy mű egyik értékes munkásaként meg kell tanulnod, hogy mindent elfogadj, amit a sors hoz. Nem a külső körülmények határozzák meg értékedet, hanem kizárólag az, mennyire tudod Isten akaratát megvalósítani. Belső értékeidet a külső megaláztatások sem kicsinyíteni, sem nagyítani nem tudják. Éppen ezért nem szabad azzal törődnöd, hogyan viszonyulnak hozzád a tudatlan emberek. 


Az vagy, aki vagy, függetlenül attól, hogy éppen lenéznek vagy felmagasztalnak. Tanuld meg, hogyan lehet az összes körülménnyel megbékélni, és rezzenéstelenül fogadni őket. Akár azt követeli meg tőled a nagy műben vállalt tevékenységed, hogy a legkilátástalanabb nyomorban élj, akár azt, hogy magas tisztséget tölts be, és hatalmas vagyon fölött rendelkezz, mindkét élethelyzet a nagy cél eléréséhez szükséges eszköznek kell tekintened. Egyik sem rendítheti meg belső meggyőződésedet. Ha így alkalmazod, a "bárminek az elfogadása" isteni tulajdonság. Azonban mindig meg kell fontolnod - még akkor is, ha bensődben semmi sem sérthet meg -, mikor kell a magasabb irányítás képviselőjeként védekezned a megaláztatások ellen, és szerényen visszahúzódnod a dicsőítés elől. 


A "bárminek az elfogadása" soha nem fajulhat apatikus "lemondássá" vagy gyáva "gerinctelenséggé". Mindig a legjobbat válaszd, és soha nem elégedj meg az alacsonyabb rendűvel. Különbséget kell tudnod tenni a szép és a csúnya, az igaz és a hamis - az isteni és a sátáni között. A különbségtevés képessége nélküli ember használhatatlan a nagy műben. Ha azonban hasznos munkát akarsz végezni, akkor teljes erőddel kell tudnod "harcolni". Az igazság kardjával kell a tévedés árnyékai ellen küzdened, hogy az isteni lényeg földi győzelmét elősegítsd. A nemes és bátor "harcra készség" azonban soha nem változhat értelmetlen "viszálykereséssé". 


Nem felejtheted el, hogy bármilyen bátor harcos is vagy, a szellemes fegyverével kell harcba szállnod, hogy a Földre békét hozz. Azért kell küzdened, hogy a meghasadtat egységbe olvaszd, és a küzdő feleket kibékítsd. Békeszereteted azonban soha nem válhat gyáva vagy kényelmes "konfliktuskerülésé". Ha a Föld megváltásának nagy művéhez értékes módon akarsz hozzájárulni, akkor az "óvatosságot" is el kell sajátítanod, ugyanakkor képesnek kell lenned annak eldöntésére, hogy mikor és hol kell felhasználnod ezt az isteni tulajdonságot. 


Az "óvatosság" révén megmentheted magadat és sok más embert is a nagy veszélyektől, sérülésektől és az értelmetlen áldozatoktól. Azonban ha az önbizalom hiánya miatt mulasztod el valaminek a megtételét, akkor az "óvatosság" isteni tulajdonságát sátáni gyávasággá alacsonyítod. "Bátorságod" megrendíthetetlen kell, hogy legyen. Semmilyen veszélytől nem riadhatsz vissza. Az összes nehézséggel bátran kell szembenézned, és az isteni lényeg elleni támadásokat határozottan kell visszaverned, ha a nagy cél azt követeli meg. 


Az isteni "bátorság" azonban soha nem változhat át istenkísértő "vakmerőséggé". A nagy mű munkásaként a "nincstelenséget" is vállalnod kell. Akár kilátástalan szegénységet követel meg tőled feladatod, akár mesés gazdagságot hoz neked, mindig legyél tisztában azzal, hogy soha semmi nem a tiéd, hanem minden fölött Isten rendelkezik, te csak küldetésednek megfelelő mértékben részesedhetsz bármiből. Ne aggódj amiatt miből fogsz élni. 


Pontosan annyit kapsz, amennyire szükséged van. De még ha dúskálnál is a kincsekben, lelkedben mindig "nincstelennek" kell érezned magad. Ez az isteni beállítottság azonban soha nem fajulhat sem "minden mindegy" felfogássá, sem az "anyag megvetéséve". Nem várhatod el embertársaidtól, hogy munka nélkül tartsanak el. Az anyag is Isten megnyilvánulása, tehát az anyagot is isteni jelenségként kell becsülnöd, uralnod kell, és rendelkezned kell vele. 


El kell sajátítanod annak a művészetét, hogy az anyagi javakból mindig csak annyit halmozz fel, amennyit a földi küldetésed megkövetel...Soha ne feledd, hogy amíg a földi síkon élsz, az anyaggal és nem az anyag nélkül, különösen nem az anyag ellen kell cselekedned. Fontos, hogy az anyagi javakat meg tud szerezni, és képes legyél megőrizni, valamint helyes módon használd fel, máskülönben teljesen kiszolgáltatod magad a földi hatalmaknak, és azok béklyójában nem tudod földi feladatod függetlenül és szabadon megvalósítani. Vigyáznod kell azonban, nehogy az anyag uralásának isteni tulajdonsága sátáni, önző "kapzsisággá" fajuljon.

Elisabeth Haich: Beavatás

A tizenkét ikertulajdonság 2.



A "hallgatás" isteni tulajdonság, következményei áldásosak, ha az ember ott és akkor alkalmazza, ahol és amikor hallgatnia kell, ha azonban az ember ott és akkor hallgat, ahol és amikor beszélnie kellene, ha például egy embertársát egyetlen szóval meg tudná menteni valamilyen nagy veszélytől, de ennek ellenére hallgat, akkor az isteni "hallgatás" sátáni "elhallgatássá" válik. Ha a beszédre rossz helyen és időben kerül sor, akkor a "beszéd" isteni képességéből sátáni "fecsegés" lesz.

A következő tulajdonságpár egyik fele, a "fogékonyság" isteni, ha az ember minden emelkedett értékkel - tehát a széppel, a jóval és az igazzal - szemben fogékony és nyitott, hagyja, hogy Isten kifejtse rá hatását, és Őt magába fogadja. Azonban végzetessé és sátánivá válik, ha gerinctelen és akarat nélküli "befolyásolhatósággá" alacsonyodik. A pár másik fele, a "befolyásolhatóság" az összes alantas befolyás és hatás elleni rendíthetetlen ellenállást jelenti. Ha azonban az ember a magasabb erőkkel szemben fejti ki ellenállását, az isteni "befolyásolhatatlanságból" sátáni "elszigeteltség" lesz. A nagy mű össze munkásának kötelessége az isteni akarattal szembeni engedelmesség. Isten akarata közvetlenül rajtad, de másokon keresztül is érvényesülhet. Isten akaratát akkor ismered fel, ha mindent, amit tőled követelnek, először alaposan megvizsgálsz, vajon egyezik-e legbensőbb meggyőződéseddel. Isten a legbensőbb meggyőződésünkön szól hozzánk, és ilyenkor feltétlen engedelmességgel tartozunk. Ha bárkinek belső meggyőződésünk ellenére, csupán gyávaságból, félelemből, esetleg jólneveltségből vagy az anyagi haszon érdekében engedelmeskedünk, akkor ez a tulajdonság szolgaisággá válik.

Az "uralkodás" azt jelenti, hogy a tudatlan és gyenge lényekkel meg kell osztanunk saját erőnket. Ha valaki szeretet nélkül és önző célokból igyekszik az akaratát másokra kényszeríteni és megsérti embertársai önrendelkezési jogát, akkor az uralkodás isteni tulajdonságát sátáni zsarnoksággá alacsonyítja.

Az "alázatot" az istenivel, a minket éltető magasabb Önvalóval szemben kell kimutatnunk. Tudnod kell, hogy az összes szép, jó és igaz tulajdonság az Övé, hogy egyéniséged a kinyilvánítás eszköze, az isteni lényeget kivetítő készülék, de önmagában nem több üres buroknál. A mindenségben megnyilvánuló isteni lényeget, az örök létezést kell felismerned magadban, és alázattal kell átadnod magad Neki. Soha nem vetheted alá azonban magadat földi vagy alvilági erőknek, soha nem eshetsz térdre földi formák előtt. Ebben az esetben az isteni "alázat" gyáva megalázkodássá változna, amellyel a téged az Ő örök létezésével éltető isteni lényeget sértenéd meg. 


Ha a Föld megváltásának nagy művéhez akarsz hozzájárulni, egy pillanatra sem felejtheted el hogy nem saját erődből élsz és dolgozol. Minden erő Istentől ered, és minden rajtad keresztül megnyilvánuló erő a felsőbb Önvalódból - Istenből - áramlik. Legyél annak tudatában, hogy egyéniséged önmagában látszatlény. Az igazi lényed - a benned rejtőző egyetlen, örök valóság - maga Isten!. Az önbizalom tehát a szívedben lakozó Istenbe, nem a látszatlénybe, vagyis saját egyéniségedbe vetett bizalmat jelenti. Az isteni "önbizalom" bármilyen tevékenység végzéséhez nélkülözhetetlen, és belső kapcsolatot jelent Istennel. Ha azonban valaki azt képzeli be magának, hogy képességei fölött ő maga rendelkezik, és nem Isten, akkor az isteni önbizalom "önteltséggé" változik.

Elisabeth Haich: Beavatás

2011. június 12., vasárnap

A tizenkét ikertulajdonság

    

Eljött az idő, hogy legújabb feladatodként a tizenkét ikertulajdonsággal foglalkozz. A beavatás során ezt a próbát is ki kell állnod. Jól figyelj tehát, és jegyezd meg, amit most mondok neked. Ahogy a "hallgatás" és a "beszéd" ugyanannak az erőnek két, egymást kiegészítő megnyilvánulása, úgy tizenkét tulajdonságpár is felsorolható, amelyek fölött meg kell tanulnod uralkodni. Mostantól csak a délelőttöket töltöd a templomban, azután visszamész a palotába és minden lehetőséget ki kell használnod, hogy olyan sok időt tölts el emberek társaságában, amennyi csak lehetséges. Sokkal könnyebb ugyanis ezeken a tulajdonságokon a templomban úrrá lenni, mint a világi környezetben. A nagyvilágban azonban a legkülönbözőbb kísértéseknek vagy kitéve. Ott sokakkal találkozol, akik a testüknek élnek, és téged is befolyásolni akarnak. Sokkal nagyobb az elbukás veszélye. Ha az összes tulajdonságot képes vagy uralni a nagyvilág forgatagában, akkor a beavatás próbáit is kiállod.


A tizenkét ikertulajdonság a következő:

fogékonyság - befolyásolhatóság
engedelmesség - uralkodás
alázatosság - önbizalom
azonnali cselekvés - megfontoltság
bárminek az elfogadása - a különbségtevés képessége
nincstelenség - korlátlan birtoklás
a kötődések hiánya - hűség
a figyelem középpontjában levés - háttrébe húzódás
a halál megvetése - az élet tisztelete




Az állandó harcok évezredei és a kapzsiság, a hiúság, az irigység, a bosszúvágy, a gyűlölet és a többi állati tulajdonság minden szépet, jót és igazat elpusztítana, ha az isteni gondviselés nem biztosítaná, hogy a lélekben egymáshoz kötődő emberek egysége - az Isteni fiainak szellemi síkon gyakorolt vezetése mellett - a tudást továbbadja és megőrizze a feledéstől. A Föld -a z össze többi bolygóhoz hasonlóan - egy felsőbb szellemi erő vezetése alatt áll, és ez az erő az Isten fiain keresztül nyilvánul meg az emberi léptékhez igazított módon. Ezt az erőt a beavatott, a fejlődés során az Isten fiaival egyenértékűvé vált emberek serege fogja képviselni. Ezek az emberek mind együtt dolgoznak a nagy művön, amelynek célja a Föld megváltása, kiszakítása a sötétségből, az anyagi és pokoli erők uralmából, az elszigeteltségből. Minden beavatott kiveszi részét ebből a munkából, és mivel te is megkapod a beavatást, neked is lesz szereped ebben a műben. Ahhoz, hogy az ember értékes módon járuljon hozzá a nagy műhöz, először a tulajdonságpárok egész skáláján úrrá kell válnia. Az úrrá válás azt jelenti, hogy a tulajdonságokat a megfelelő időben és helyen használod fel. Ugyanaz a tulajdonság, amely a megfelelő helyen és időben isteninek tekinthető, rossz helyen és időben sátáni lesz. Isten ugyanis csak jót, szépet és igazat alkot. Nincsenek rossz tulajdonságok és gonosz erők, csak rosszul felhasznált tulajdonságok és gonosz célokra fordított erők léteznek.


Folytatás: 



Elisabeth  Haich - Beavatás című könyv


Kapcsolódó bejegyzés: Hórusz szeme sorozat

2011. június 10., péntek

A vörös oroszlán

"Az én titkomra hiába lesel. Kikiálthatnám háztetőkről, akkor is titok maradna...Hirdethetném ezt a titkot, mint a Nap, a Hold, a csillagok az égről, mint a föld az emberek lába alatt, mint a víz, a tűz, a szél, a növények és állatok - nem értenék. Miért értenék meg a nagyvilágot, mikor a kisvilág - saját testük és lelkük - hét pecséttel elzárt titok előttük."

Ne kívülről nézz önmagadra,
hanem belülről nézz kifelé!

(Szepes Mária: A vörös oroszlán)

2011. június 8., szerda

Atlantiszi számmisztika


A számmisztikai módszerek közül a legmélyebb, legátfogóbb elemzés lehetőségét adja meg az atlantiszi képlet, hiszen a test-lélek-szellem szemszögéből térképezi fel a személyiségünket. A módszer kidolgozója Fritz Guggisberg felismerte, hogy a vízöntő korszakában nem elegendő csak a tudatban megtalálható személyiségvonások elemzése, hanem a mélyen lévő, rejtett vagy blokkolt képességeket is fel kell ismernünk.

A személyiség (a fizikai, érzelmi és mentális test) az a "hordozóeszköz", amelynek segítségével a lélek az reális világgal érintkezni tud. Amint a lélek uralni képes ezt az "eszközt" a személyiség által felhalmozott tapasztalatokkal - különböző leckék és kihívások által - többé nem születik le az anyagi világba.

A számok segítségével a tudatunk mélyén kódolt információkat ismerünk meg, amelyek cselekedeteinket, ezáltal sorsunkat irányítják. Az összefüggések megértése segít lényegi feladataink felismerésében, problémás élethelyzeteink megoldásába. A számok kölcsönhatása az élettapasztalatok árnyalatit, keveredését mutatja meg. Az atlantiszi számmisztika legnagyobb értéke, hogy a test-lélek-szellem ábrák segítségével egy térképet kapunk a személyiségünkről és végül tanulás, felsőbb vezettetés és a lélekre való ráhangolódás által megértjük tudattalan motivációnkat és elsajátíthatjuk a megoldás módját.

A születési dátumból készített elemzés segítséget nyújt:

  • az önismeretben
  • életfeladataink megismerésében
  • a személyes év feladatainak, energetikájának megismerésében
  • egészségügyi problémák üzenetének megfejtésében 
  • párkapcsolati problémák megértésében


Visszajelzések:


"Az önmegismerés útján járva az atlantiszti számmisztika fontos állomás volt számomra. Az elemzés segítségével jobban megértettem önmagam, hogy mit miért teszek, miért jönnek elő újra és újra bizonyos hajtóerők az életemben és ami a legfontosabb, hogy hogyan segíthetek magamnak olyan problémák megoldásában, amelyek eddig nehézséget okoztak. Jobban megismertem azt, aki valójában vagyok. És minél mélyebb a megismerés, annál mélyebb az együttérzés és a szeretet is." (Linda, 30)


"Az élethelyzetem elég macerás, át kell értékelnem magam és az eddig megtett utam, mit értem el a céljaimból, mit nem, és ezeknek mi az oka. Sok mindenre rájön az ember magától is, és látja, ha nem is az útja következő részét, de legalább az alternatívákat. Nekem az elemzés az ok-okozati viszonyok megértésében segített. Kicsit jobban tudatosultak dolgok magammal kapcsolatban: mik az adottságaim, mire kell használnom, miért pont ezeket. Látszik a feladat is, és ezekhez a kezemben vannak az eszközök. Mindez nekem is „derengett” már, de így, összefoglalva sokat tisztult a kép. Segített megerősíteni, hogy a régi céljaim közül melyeken kell még dolgoznom, és újakat is ki tudtam tűzni, elmúlt dolgokból pedig tudom, mi az, aminek a lezárásán dolgoznom kell. Valóban, egyfajta megerősítés volt, hogy merre kell mennem. Most, hogy megvannak az új célok, nem vagyok olyan zavarban saját magammal kapcsolatban. Hosszú menet lesz, de a célt tudom, és hogy közben mi történik – hát, az még kiderül. Olyasmi, mintha utaznék kocsival egy távoli helyre éjjel – tudom, hova megyek, de a fényszóró csak a következő 80 métert világítja be. Tudom, hogy oda fogok érni, ahova mennem kell. Az elemzés főleg ebben segített, hogy ne akarjam az egész utat egyszerre belátni, mert egyrészt lehetetlen, másrészt biztos jön olyan dolog, amire nem számítottam, harmadrészt, abban akkor mi az izgalmas? Viszont élvezem az utazást."(Zsuzsa, 32)





2011. június 6., hétfő

Önismeret és karma

A Karma szó jelenti az egyéniséget, azt is, hogy cselekvés, azt is, hogy sors, mert ugyanaz az ok, mely megépítette az élőlény egyéniségét, okozza cselekedeteit és cselekedetei visszaható következményeként s SORSÁT!
Az embernek megadatott, hogy önismeretet szerezzen és ráébredjen saját tulajdonságaira, jellemére és ez a képessége lehetőséget ad arra, hogy urává válhassék önmagának és sorsának is. Ráeszmélhet az ősi keleti bölcsességre, a Karma törvényére: amilyen az egyéniség, olyan a sorsa. Aki sorsán változtatni akar, csak a személyiségi változtatásával teheti ezt meg. Aki ösztöneinek rabja, a sorsának is rabja, de amint felismeri a mozgatórugókat kinyílik előtt az út és az által, hogy urává lesz önmagának, urává lesz sorsának is.